HTML

Friss topikok

  • köztünk: @barracud4: Ég veled, XPS, és köszönjük. (2010.02.18. 17:00) Houston, egy kis baj van.
  • barracud4: Jaj, de klassz ez a blog. Nekem is van ilyen gyüjteményem, majd küldök képeket. (2010.02.11. 16:43) Achtung!

Linkblog

Köztünk járnak

Akkkorka ez a világ, hogy mindnféle fura ember megjelenhet benne, de ezek az emberek KÖZTÜNK JÁRNAK!!! A publikáltak saját anyagok, vagy legalábbis saját gondolatok, észrevételek...

Címkék

Szívemben bomba van...

2010.02.01. 18:09 köztünk

 

 

...és azzal hogy célzok meg bárkit is?

Ez az egész szöveg értelmetlen.

"Szívemben bomba van
És hogyha megcélozom magát

Már nyomban romba van
Szaladjon hát amerre lát.

Mert én szétrombolom, tudom
A kis szerelmes szívét (azzal a bombával, ami az én szívemben van???)
Ha meg nem gondolom, hogy Ön
Tovább is élhet még.

Szívemben bomba van
És hogyha megcélozom magát
Már nyomban romba van
Szaladjon hát amerre lát.

Mert én, ha rumba dob dobol
Bolond vagyok,
Rumba dob dobol,
Azonnal felrobbanok.
Szaladjon hát, szaladjon hát amerre lát." (egy)forrás video

 ...azért aranyos :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene nem saját

A bejegyzés trackback címe:

https://koztunk.blog.hu/api/trackback/id/tr171718193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása